19.05.2016

Moi wybrańcy Eurowizji

Hej !




Wybaczcie mi nieobecność ale nie było mnie w domu przez miesiąc niedawno wróciłam z miesięcznych  kursów organizowanych przez moją szkole no i niestety nie było tam internetu znaczy był ale straszenie się zawieszał i mulił wiec odpuściłam sobie. 


Jak co roku nie odpuściłam sobie obejrzenia Eurowizji nawet nie wiecie ile musiałam prosić sprzątaczkę by "pożyczyła" mi telewizor z hotelowych pokoi ale mniejsza o to :)  już od początku miałam swoich wybrańców każdy w swój sposób mnie oczarował. Przedstawię Wam  5 najlepszych piosenek,oczywiście chciałam dodać, że jestem dumna z Michała, że tak pięknie reprezentował nas,wszystkich Polaków nie ważne, gdzie mieszkasz, Francja,Anglia,Hiszpania  czy Egipt, zawsze będziesz sercem za Polską a, że nasz rząd nie potrafi poprawić warunków życia to już inna kwestia a i jeszcze chciałam dodać(wybaczcie, że piszę tak chaotycznie) czytałam ostatnio wpis na tt gdzie jedna z dziewczyn pisała, że jakby Margaret pojechała na Eurowizje to by zajęła pierwsze miejsce, szczerze ja jej nawet w półfinale nie widzę ale każdy ma swoje zdanie, wszyscy myślą,że ładną buźką można zdobyć wszystko ale umówmy się, jej piosenki niczym szczególnie się nie wyróżniają. nie ma takiej iskry jak Szpak dlatego cieszyłam się, że to on przeszedł a nie ona.



#1

Zdecydowanie jak dla mnie powinien  wygrać 

Frans- If I Were Sorry 

Posłuchajcie jak dla mnie bomba! zakochałam się w tej piosence 



#2 

Jak już pisałam( i jest mi przykro ale Frans mnie bardziej oczarował) 

Michał Szpak- Color Of Your Life 





#3 

Koniecznie posłuchajcie wpada w ucho ! :D 

Poli Genova- If Love Was A Crime Live





#4

Bardzo oryginalny strój :)  ale piosenka super
jak zawsze Niemcy zaskakują 

Jamie-Lee - Ghost 





#5

Nie wiem dlaczego ale polubiłam tego faceta, może za styl i oryginalność.


Hovi Star- Made Of Stars 







Oto moi ulubieńcy, piszcie w komentarzach swoich, może znajdują się w mojej 5
To by było na tyle, odmeldowuje się. 

Cześć! 

3 komentarze:

  1. Nie wiem czemu wszystkim podoba się ta piosenka którą masz nr 1, jak dla mnie jest taka.. normalna :P pozdrawiam moją imienniczkę hehe ^^

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/05/hit-super-trwae-pomadki-pynne-golden.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Michał, Hovi Star i Frans są moimi ulubieńcami!

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szczerze mówiąc miałam inne typy, oprócz Michała - z tym tutaj się z tobą zgadzam haha
    Ale co do Fransa to dla mnie nie było to nic specjalnego, raczej normalnego i mówiąc szczerze: kiedy widziałam go gdzieś na podium podczas transmisji Eurowizji krzyczałam "co?! Są lepsi!" no ale każdy ma swój gust :p
    Ja typowałam Amira z Francji, Węgry, Polskę, Australię i w zasadzie tyle :)
    PS. Ukraina wygrała, choć szczerze była moim zdaniem do dupy haha
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń