20.03.2016

Krótkie powitanie+recenzja ostatniego zakupu

Gdzie szukać szablon na bloga 

Hej kochani to mój pierwszy wpis na tym blogu, wcześniej prowadziłam kilka blogów ale zrezygnowałam z nich, Na początku za nim napiszę kilka słów o sobie i przedstawię Wam mój ostatni zakup, chciałabym Wam przedstawić, pewną, cudną stronkę na której znalazłam mój bieżący szablon 


Jest to naprawdę świetna stronka znajdziecie szablon w zależności jaki kolor  potrzebujecie. Szczerze polecam jak widać po moim blogu i po mojej krótkiej notce warto :D  


Coś o mnie

Nazywam się Klaudia mam 17 lat pochodzę z ---------- tajne :D. Kiedy nie posiadałam jeszcze żadnego bloga, często odwiedzałam inne blogowiczki, zazdrościłam im ich popularności w końcu wzięłam się w garść i oto jestem. Mam nadzieje, że miło mnie powitacie a czas spędzony tutaj przeleci nam przyjemnie :D

Mój ostatni zakup- Wazelina"Ziaja"

Od zawsze miałam problem związany z suchymi i pękającymi ustami,kiedy poszłam do lekarza stwierdził, że to brak witaminy B3 kazał mi jeść dużo mięsa,twarogów, jaj bla bla bla... i uwierzcie jadłam i jadłam i nic to nie pomagało, usta nadal wyglądały tak jakbym zjadła z trzy woreczki słonecznika, to było nieprzyjemnie uczucie. W końcu postanowiłam kupić w aptece wazelinę, niby tak bardzo powszechna i łatwo dostępna, ale jakoś nigdy nie mogłam się skusić na jej kupno, ale po wypróbowaniu  nie żałuje.

Kupiłam ją dokładnie pięć dni temu by poinformować Was o jakiś zmianach związanych z moimi ustami i powiem Wam, że nie rozstaje się  z nią nigdzie,w szkole,w domu zawsze mam ją pod ręką można powiedzieć, że się uzależniłam. 

Optymalnie natłuszcza skórę, czuje jak moja usta stają się delikatne i oczywiście nie są przesuszone, teraz nie muszę się martwić, że ktoś zwróci mi uwagę dotyczących moim "niedbałości" ust.
Wazelina "Ziaja" to jedno  z najlepszych moich zakupów. 



Wazelina nie jest droga a efekty jej pracy można zobaczyć już po kilku dniach, 
Polecam serdecznie :P


7 komentarzy:

  1. firma ziaja jest moją ulubioną firmą polską, jeśli chodzi o pielegnacje. ich produkty są świetne i do tego niskie. no idealne połączenie :) wazeliny nie używałam jeszcze, ale polecam te z floslek są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona polska firma z kosmetykami.
    Bardzo fajny produkt sama go używam.
    Życze powodzenia w blogosferze :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulubiona polska firma kosmetyków mojej mamy :D
    Powodzenia w blogowaniu ! :)
    Obserwuję :)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tę firmę. Życzę powodzenia w blogowaniu !
    Obserwuję ! :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wg mnie własnie ziaja ma takie najlepsze produkty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,witam!
    Tej wazeliny nienawidzę;/

    OdpowiedzUsuń