27.03.2016

STRES

Hej !
Dzisiaj trochę o stresie i jakie są moje metody zapobiegawczo- uspokajające :D
Naukowo stwierdzono,że stres jest definiowany w psychologii jako dynamiczna relacja adaptacyjna pomiędzy możliwościami jednostki, a wymogami sytuacji stresorem; bodźcem awersyjnym,charakteryzująca się brakiem równowagi psychicznej i fizycznej... bla bla  może tak bardziej rozumnie ?okey już się piszę, dla mnie stres jest negatywnym odczuciem, które towarzyszy człowiekowi od zawsze. Życie w ciągłym stresie przestaje być czymś wyjątkowym. Staje się normą, kiedy na przykład czeka nas ważna rozmowa w sprawię pracy lub ważny sprawdzian od którego zależy nasza przyszłość, a ty uświadamiasz sobie, że nic nie umiesz. 

 




Stres towarzyszy nam od dziecka, każdy próbuje radzić sobie z nim na różne sposoby, oto moje:

#1
MYŚL POZYTYWNE 
Jeżeli od samego początku stwierdzisz, że nie umiesz,nie potrafisz jesteś bardziej narażony na stres,uśmiechnij się do siebie i powiedz ja potrafię uda mi się ! :D

#2
UŚMIECHAJ SIĘ !
Codziennie,cały czas, naukowo udowodniono, że głośny śmiech zmniejsza ryzyko wielu chorób i jest najlepszym sposobem na stres. 

#3
PIJ ZIELONĄ HERBATĘ ! 
Zawsze wieczorem dzień przed ważnym sprawdzianem zaparzam sobie zieloną herbatę i powiem Wam szczerze, że efekty są lepsza niż przypuszczałam, szybko zasypiam rano budząc się spokojną i gotowa na wielką dawkę stresu. 

#4
ĆWICZENIA 
Zazwyczaj biegam dwa razy dziennie(w wakacje bo teraz jest zimno). Niedługo nadal zaczynam.Biegając,z innej perspektywy patrze na swoje problemy. a wystarczyło tylko dotlenić mózg. 





Wydaje mi się,że w pewnym sensie udało mi się Wam pomóc,niestety wszystko zależy od stanu psychicznego osoby, każdy reaguje inaczej,ale pamiętaj nikt Ci w tym nie pomoże, ja mogę tylko pisać ale od ciebie zależy jakie będą efekty :). 


Wesołych Świąt ! :D 

7 komentarzy:

  1. fajny blog i ciekawe rady :) zapraszam do siebie. Dodałam Twój blog do linków zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje dla mnie to bardzo dużo znaczy, nie spodziewałam się tak miłych i zaskakujących komentarzy, a tu proszę :D również obserwuje :)

      Usuń
  2. Świetny post, na pewno mi się przyda :)
    Bardzo dobre rady na pewno je zastosuje!
    Zaobserwowałam twojego bloga mam nadzieję że się zrewanżujesz ;D
    http://anita-bloog.blogspot.com/ -Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram szczególnie ćwiczenia fizyczne, to jest lekarstwo na stres, nerwy, złość, etc. :D
    Zapraszam do siebie: http://troche-od-rzeczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ćwiczenia to idealna próba odstresowania :)

    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rady, na pewno nie raz z nich skorzystam. :)
    Zapraszam w wolnej chwili również do mnie, też dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj niestety nie zawsze jest to takie proste mimo zasad czasem po prostu nie da się nie stresować... jednak na co dzień jak najbardziej :) zapraszam przy okazji do mnie na konkurs www.glammadame1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń