2.04.2016

SAMOAKCEPTACJA

Hej !

Od kiedy pamiętam na świecie rządzi nietypowa moda a mianowicie chodzi mi  o "sam mam pecha w życiu więc inni będą mieli to samo" tak to bym ujęła :D. Ludzie nie akceptują siebie, ale dlaczego? przecież każdy człowiek jest piękny i mądry na swój sposób, powinieneś być dumny z tego kim jesteś,możesz dotknąć inni nie mogą, możesz zobaczyć niektórzy nie mogą, możesz chodzić niektórzy nie mogą, widzisz te trzy argumenty powinny dać nam wszystkim do myślenia, że życie jest niesprawiedliwe w stosunku do niektórych ale z tobą czy ze mną jest wszystko dobrze, więc po jaką cholerę piszesz, że twoje życie jest do dupy bla bla bla...




Zanim zaczniesz śmiać się z kogoś,zastanów się nad własnym życiem, bo może tobie jest potrzebny lekarz,bowiem osoby które wytykają głośno wady innych próbują w jakiś sposób dowartościować się.
Rzadko udaje nam się zauważyć zalety innych osób,bardziej nie chcemy ich zauważyć bo w ten sposób zmniejszamy swoją samoocenę i krytycznie spoglądamy na siebie, a nie chodzi nam przecież oto. Jeżeli czujesz się źle w własnym ciele, nie podoba Ci się wygląd,sylwetka zawsze można to zmienić to od ciebie zależy jaką drogą podążysz, sama decydujesz czy chcesz aby ludzie śmiali się z twoich wad  czy raczej wychwalali twoje zalety.
Zanim jednak przystąpisz do jakiegoś działania musisz siebie pokochać takim jakim jesteś, jeśli tego nie zrobisz wszystkie twoje starania pójdą na marne! stań przed lusterkiem i uważnie przyjrzyj się sobie na pewno masz kilka wspaniałych zalet, ja tak zrobiłam i jestem dumna z tego kim jestem, może nie mam sylwetki modelki  ani nie jestem żadnym geniuszem ale uwielbiam się za to kim jestem, nie słucham zdania innych bo jest mi do szczęścia nie potrzebne i tobie też to radzę zrobić :D. Na świecie istnieje wiele osób które za swoje nieszczęście obwiniają innego człowieka i próbują w jak najgorszy sposób zniszczyć mu życie w realu czy w internecie nieważne, ludzie tylko czekają na nową sensację by choć na chwile zapomnieć o swoich wadach, tak już jest w życiu, są ludzie i parapety, niektórym się udaje zabłysnąć" łaaał! jesteś fajny " wstawiając zdjęcie chorej dziewczynki i tworząc z nią memy, nie wiem jak was ale mnie to nie bawi wręcz irytuje, niech ta osoba która stworzyła jakiegoś głupiego mema pokaże swoją twarz, wtedy na pewno będzie zabawnie.
Takie jest moje zdanie i nie każdy musi się ze mną zgadzać ! :)

7 komentarzy:

  1. Zgadzam się, powinniśmy akceptować siebie w 100%, szczególnie jeśli naszymi wadami są rzeczy których po prostu nie da się zmienić. Nie ma ludzi idealnych, więc nie powinniśmy wytykać wad innym ani trzymać się blisko osób które to robią. Świetny post, daje dużo do myślenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety wady się szybciej widzi niż zalety i to jest smutne! Ludzie się wyśmiewają, krytykują bo niektórzy mają trochę więcej ciałka, inny kolor skóry albo inną orientację.. A sami nie są lepsi.. Fajnie napisałaś. Zgadzam się z Tobą w 100%.
    http://aabouteverythingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda tylko, ze wiele ludzi się nie akceptuje. Zazwyczaj przez innych, ale cóż...
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, poprzez krytykowanie innych i obwinianie ich za to jak wyglądamy czy jesteśmy, nigdy ale to Nigdy nie spowoduje że zaczniemy wygalać lepiej czy zachowywać się inaczej. Może chwilowo podniesie naszą samoocenę ale problem dalej będzie istnieć
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. JA się sobie podobam, brakuje mi tylko trochę pewności siebie
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  6. święte słowa, ze najpierw, żeby coś osiągnąć trzeba pokochać samego siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zgadzam. Osobiście mysle,że narpierw trzeba pokochać siebie, by mógł to zrobić ktoś inny ;)

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń