24.04.2016

Ulubieńcy Miesiąca




Cześć !

Postanowiłam, że na poważnie potraktuje blogowanie i będę dodawać posty regularnie, codziennie, niestety na niektóre rzeczy nie mam wpływu jak np brak intranetu(często się to zdarza pod koniec miesiąca) więc jeżeli nie będę pisać postów to znaczy, że właśnie nie mam dostępu do sieci. 

Przedstawiam Wam moich ulubieńców :D 






#1
Blog miesiąca 


Bloga obserwuje chyba od początku mojej przygody z blogowaniem, natknęłam się na niego  w jednym z komentarzy na moim blogu,od razu mi się spodobał :D  

#2
Komentarz miesiąca 

 Komentarz napisany przez madd_aa  jestem dumna, że mam takich wspaniałych czytelników :D 

#3 
Piosenka miesiąca 

Ta piosenka podbiła moje serce  jest zdecydowanie numerem jednej na mojej playliście  :D
Od zawsze uwielbiałam Lamberta, nawet nie przeszkadza mi to, że jest homoseksualny. Będzie w tym roku w Polsce, niestety nie mam jak dostać się do Warszawy . :c 

#4
Aplikacja "Snapchat" 

Ta aplikacja wciągnęła mnie na całego, zmieniony wygląd mnie zachwycił. 

#5,#6
Książka oraz Film "Papierowe Miasta"  

No cóż nie będę się długo rozpisywać o tej książce bo mam zamiar zrobić w przyszłości recenzje, powiem tylko, że się nie zawiodłam,miło się czytało i szybko tak jest zawsze przy fajnych książkach. 



Okej to na tyle z moich ulubieńców miesiąca :D 

Wpadajcie : ASK   i zadawajcie pytania :D 



8 komentarzy:

  1. Szkoda, że te zdjęcia są takie małe :(. Na "Papierowych Miastach" byłam w kinie i zakończenie mnie rozczarowało.
    http://glamlipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też ostatnio polubiłam snapa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przeczytać papierowe miasta, zbieram się do tego miej więcej od premiery filmu.. (którego oczywiście, nie oglądałam). Ciekawi ulubieńcy :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Papierowe miasta to fajna książka,bo szybko się czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo prosze papierowe miasta
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy
    Ja właśnie jestem w trakcie czytania książki Papierowe miasta ;)
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajni ulubieńcy, zostająca w pamięci piosenka. Co do książki nigdy jeszcze jej nie czytałam, ale film bardzo mi się podobał :) Pozdrawiam!
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Papierowe Miasta są cudowne! Moja ulubiona książka Greena.Ekranizacja już trochę słabsza ;/
    Nie znam bloga, którego podałaś, będę musiała zajrzeć :) Ogólnie fajni ulubieńćy.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń