29.01.2017

Nożyk do brwi


Hej! 


Jakieś dwa miesiące temu kupiłam sobie tinkle eyebrow, czyli tak zwany nożyk do brwi. Zapłacicie za to góra 10 zł, przeważnie są pakowane po trzy, mi niestety zostało tylko jedno jak mówiłam dawno zakupiłam nożyki i resztę oddałam rodzinie ale do rzeczy, czytałam na internecie oraz oglądałam różne filmiki, że można nożykami golić się wszędzie, całą twarz, osobiście golę sobie tylko brwi nic więcej, po prostu mam strasznie ciemne włosy na twarzy, nie chce by stały się bardziej widoczne, jedni piszą,że włoski znikają drudzy zaś, że odrastają ciemniejsze, nie chce ryzykować koniec, kropka. 



Dzięki nożykowi można w łatwy sposób konturować brwi, efekt użytkowania pozytywnie mnie zaskoczył, moje brwi nabrały kształtu a wystarczyło tylko kilka razy machnąć czarodziejską różdżką w moim przypadku nożykiem do brwi.  Jednak trzeba uważać aby nie zgolić sobie tych brwi za dużo, proces musi przebiec pomału i dokładnie.
'



Niestety są zalety i wady. Włosy odrastają szybciej bywa,że golę je dwa razy na tydzień,oczywiście nie przeszkadzało mi to aż za bardzo, ale kiedy zobaczyłam, że zgolone włoski odrastają szybciej i są dłuższe przez co muszę je również obcinać zawahałam się czy nadal owy produkt używać .



Ciekawostka! 

Wiecie,że tinkle eyebrow nie tylko można konturować brwi, ale również oczyszczać pory. Wystarczy przejechać nożykiem po nosie i   działa cuda, Wiem sprawdzałam :D

Może wy macie inne sposoby użytkowania tinkle eyebrow ? piszcie :)



Pozdrawiam


1 komentarz: